Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Wszystkie inne tematy dotyczące Pomocnika - pytania, błędy
henio
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek, 27 gru 2010, 02:50

Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: henio » środa, 15 lut 2012, 08:37

Nie mogę importować bazy danych z wersji 1.6.0.52 do 1.7.0.0. Czy ktoś zna jakieś rozwiązanie tego problemu.

daann
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek, 22 wrz 2008, 15:12

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: daann » środa, 15 lut 2012, 20:52

Potwierdzam - jeśli chodzi o bazę, która ma pojemność około 400 MB wszystko poszło gładko - przy drugiej bazie, która ma ponad 700 MB program mulił jakieś 1,5-2 minuty i wyskoczył komunikat brak pliku danych ... i tyle ... żadnych danych oczywiście nie wyświetlił - zrobił jedynie kopie bazy - i tak w kółko. Jakieś pomysły Panie Marcinie?

Pozdrawiam

sentek
Posty: 5
Rejestracja: wtorek, 23 lut 2010, 15:09

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: sentek » środa, 15 lut 2012, 21:43

Ja również mam problem z nową wersją. Po uruchomieniu pojawia się komunika "Brak pliku danych". Próba podłączenia bazy w menu Plik/Baza danych... skutkuje jedynie wykonaniem kopii bazy na dysku. Danych w programie brak :(
W menu Narzędzia/Opcje, w polu Plik bazy danych profilu nie ma ścieżki do pliku.

ddolegowski
Posty: 2
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:06

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: ddolegowski » środa, 15 lut 2012, 22:10

Witam,

ja również potwierdzam wystąpienie problemu - przed chwilą aktualizowałem do 1.7.0.0 i nie mogę otworzyć bazy. Ciekawe czy odzyskam dane po powrocie do poprzedniej wersji.


Cofnąłem do wer. 1.6.0.52, na szczęście otworzyłem bazę (ostatni backup) i są wszystkie dane. Mam nadzieję, że do 26-go lutego p. Marcin poprawi 1.7.0.0 :wink:

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony środa, 15 lut 2012, 22:22 przez ddolegowski, łącznie zmieniany 1 raz.

daann
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek, 22 wrz 2008, 15:12

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: daann » środa, 15 lut 2012, 22:18

Dane zostają - tworzy się kopia więc spokojnie ... poczekajmy na odzew Pana Marcina ... pewnie problem jest dość prosty i szybko zostanie usunięty.

thomass0
Posty: 12
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:18

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: thomass0 » środa, 15 lut 2012, 22:21

Mi pomogło przywrócenie systemu, wróciła stara wersja.

Prosimy Panie Marcinie o szybką reakcję.
Ostatnio zmieniony środa, 15 lut 2012, 22:36 przez thomass0, łącznie zmieniany 3 razy.

daann
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek, 22 wrz 2008, 15:12

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: daann » środa, 15 lut 2012, 22:23

Jakie posiadacie systemy operacyjne? - przed chwilą sprawdziłem podpięcie bazy na WIN7 i wszystko poszło bez problemu ... na XP niestety nie ...

net
Posty: 4
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:22

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: net » środa, 15 lut 2012, 22:27

U mnie również lipa.Brak bazy danych!!!

ddolegowski
Posty: 2
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:06

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: ddolegowski » środa, 15 lut 2012, 22:33

daann pisze:Jakie posiadacie systemy operacyjne? - przed chwilą sprawdziłem podpięcie bazy na WIN7 i wszystko poszło bez problemu ... na XP niestety nie ...
ja mam XP i nie poszło, cofnąłem do poprzedniej wersji i otworzyłem ostatni backup bazy. Są wszystkie dane

net
Posty: 4
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:22

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: net » środa, 15 lut 2012, 22:40

..a co w przypadku posiadania dwóch profili? Jedną bazę odzyskałem a drugiej nigdzie nie mogę odnaleźć...

daann
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek, 22 wrz 2008, 15:12

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: daann » środa, 15 lut 2012, 23:00

net pisze:..a co w przypadku posiadania dwóch profili? Jedną bazę odzyskałem a drugiej nigdzie nie mogę odnaleźć...
Jak masz dwa profile to powinieneś mieć dwie bazy ... jeśli otwierałeś program w nowej wersji to program wykonał kopie bazy jednego z profili ... a drugiego nie ruszał.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ytsejam
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2009, 11:52

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: ytsejam » środa, 15 lut 2012, 23:51

Mam to samo.
Ja pierdolę, co mnie podkusiło żeby to instalować.
Czy ktoś ma jeszcze poprzednią instalkę ?

thomass0
Posty: 12
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 22:18

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: thomass0 » czwartek, 16 lut 2012, 00:09

daj maila to ci wysle

Tomasz
Posty: 15
Rejestracja: środa, 24 lis 2010, 21:30

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: Tomasz » czwartek, 16 lut 2012, 03:44

@ thomass0 nie licz na szybką reakcję. Każdy kto coś sprzedaję powinien odpowiadać za to.

ROZWIĄZANIE PROBLEMU
Dla tych którzy mieli problem jak ja:
1. Plik -> Baza danych
2. Stwórz nową
3. Nazwa np: MagazynTowarow1 -> Zapisz -> Zamknij
4. Plik -> Importuj dane - Inna baza
5. Wybierz -> w Win XP podajesz bazę z Moje dokumentów. Masz ich kilka? Wybierz największą lub najmłodszą. Data bazy jest prosta do rozczytania.
6. Zaznacz wszystkie opcje -> Ok
7. Dla dużych baz trzeba poczekać

Mnie nie działa WebAPI ale może dlatego że o godzinie 4 rano są prowadzone prace techniczne.

daann
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek, 22 wrz 2008, 15:12

Re: Problem z importowaniem bazy danych do wersji 1.7.0.0

Post autor: daann » czwartek, 16 lut 2012, 08:06

Tomasz pisze:@ thomass0 nie licz na szybką reakcję. Każdy kto coś sprzedaję powinien odpowiadać za to.

ROZWIĄZANIE PROBLEMU
Dla tych którzy mieli problem jak ja:
1. Plik -> Baza danych
2. Stwórz nową
3. Nazwa np: MagazynTowarow1 -> Zapisz -> Zamknij
4. Plik -> Importuj dane - Inna baza
5. Wybierz -> w Win XP podajesz bazę z Moje dokumentów. Masz ich kilka? Wybierz największą lub najmłodszą. Data bazy jest prosta do rozczytania.
6. Zaznacz wszystkie opcje -> Ok
7. Dla dużych baz trzeba poczekać

Mnie nie działa WebAPI ale może dlatego że o godzinie 4 rano są prowadzone prace techniczne.
To nie jest do końca dobre rozwiązanie, ponieważ po tym zabiegu nie masz powiązanych aukcji z odpowiednimi produktami w folderach produktów. Jak ktoś ma kilkadziesiąt aukcji to ok - jak kilkaset czy więcej to niestety ręcznie musi je przyporządkować, aby później odpowiednio się wznowiły.
P.S. WebAPI już działa ...

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ